برگزاری کلاسهای آموزشی مدیریت و کنترل هیجانات در ناحیه 7
واحد سلامت ناحیه 7 از برگزاری کلاسهای آموزشی مدیریت و کنترل هیجانات در خانه سلامت شاهین خبر داد
به گزارش روابط عمومی ناحیه 7 شهرداری منطقه 5 سعید جودکی شهردار ناحیه اعلام کرد : واحد سلامت اداره فرهنگی و اجتماعی ناحیه با هدف ارتقاء سطح آگاهی روانی شهروندان اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی مدیریت و کنترل هیجانات مانند اضطراب ، خشم ، استرس و..... نقش بسیار مهمی در زندگی روزانه افراد دارد
وی در ادامه افزود : چگونگی کنترل این هیجانات را کارشناس روانشناسی در کلاسهای آموزشی که در خانه سلامت شاهین برگزار کرده است آموزش داده که می تواند بسیار تاثیر گذار باشد
+ نوشته شده در چهارشنبه ششم بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۱۰:۳۴ ق.ظ
توسط روابط عمومی شهرداری ناحیه 7
|
حبیب الله سلمانیان - شهردار ناحیه 7